Däpt i däsan....

Ja det är nästan en underdrift.. Shit va jag har varit dålig de sista dagarna. Halsfluss, öronkli och svår förkylning men sjukt sexig röst dock ;) I torsdags sov jag nog 23 av dygnets 24 timmar, då är det illa. Idag är det förkylt förkylt förkylt men jag har ändå stått upp lite då Silva kom och barnen hade div aktiviteter.
Bob och Q-bus fann varann efter en liten uppgörelse, men är nu de bästa vänner. Man kan verkligen säga att Baaab fick sitt lystmäte fyllt av lek med denna nya vän.
image287
image289
image290image291
image292

Nu sover alla sött och imorgon blir det Elitsök för Silva å Q-bus och hopptävling för Sandra och Crocket. Jag å Emelie ska bara kika å hejja på Sandran för att sen ta en liten lur på dagen förhoppningsvis :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback