Systemlära

Idag har vi suttit med alla olika system och register på jobbet. Spännande, spännande!! När jag kom hem gav jag mig ut med djuren och promenixade innan mörkret föll. Sen kastade jag in Bob och körde delningsövningar med Tina i paddocken. Jag måste säga att jag vart rätt nöjd med övningen. Det gick inte alls bra i början men efter ett tag kom vi på det och det började gå lite bättre. Detta ska jag nog köra lite varje dag så kan det nog fastna i huvet på lillan oxå :) Hon tycker det är svårt att släppa djuren men trägen vinner och det gick bättre mot slutet. Det var iaf bra att träna i ett sånt begränsat område. Till helgen åker jag till gränsvallarna i Örebro! Det ska bli riktigt kul!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback