åååhhhh dessa mensiga tikar

Tinagullet löper och är allmänt skittrist. Blääääääää så kass hon är när hon löper. Försökte mig på att valla, men hunden fick knappt fram fåren när det blev drag bakåt. Såg vettskrämd ut när jag gav kommandon, å vände bara hem djuren hela tiden då det var lättast. Gaaaah det är då jag ska ta fram mitt fina tålamod, men det har jag inte begåvats med så hur jag än letar finns det inget annat än raseri i min lilla kropp. Nu är hon helt slut, eftersom jag tvingat henne i säkert en halv timma att fösa dem 100m. Stackars lilla Tina som har en sån elak matte.
Bobben har tränat på att ligga i bilen, samt fått gå lite promenixer. Vi måste börja träna inkallningar, men när jag ropar tror han automatiskt att jag ska fånga honom för att åka bil *s* Dom är inte dumma de små liven. utan han ser direkt när det är bilåkardags, då jag alltid har lite bättre klädsel än när jag hasar runt på gården ;)
Sandran har tävlat även idag och fick till en felfri runda och en med ett stopp. Det var ett livsfarligt glitterhinder, som Sandran inte visat för Crocket. Han drabbades av svår ångest och kunde tyvärr inte hoppa det förrän han snikit det en gång. Men Sandran har varit duktig och fått med sig 2 clearround rosetter samt en 3:e placering totalt.

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Ja tänk att de kan bli sååå himla fjolliga under löpet.Förstår att det var svårt att ta fram det fina tålamodet,grrr!;0)
Kul att det gick så bra på tävlingen,grattis till 3e plac Sandra!
Ha en mysig söndagkväll och pussa lite extra på sötnosen Bob!=)
Kram från oss i norr.

Postat av: anfia & warroo

Grattis sandra gött jobbat tjejjen :)

Tinan lilla stackars dejje... kom te anfia ska du få gottor å kärlek... hihihihi

2008-01-06 @ 17:48:44
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anonym

mmmmmm Tinastackarn va... :(
Sandran hälsar och tackar för gratulationerna:D En nöjd tjej!!
Bobben han far runt som en galning som vanligt, stackars Tinan himlar med ögonen när han morrar som ett lejon samtidigt som han gör värsta sorkhoppet mot henne. Gullhund!!

2008-01-06 @ 19:18:13
Postat av: Susanna Ljunggren

Kul att följa brodern Bobs utveckling! Ninja var också lite åksjuk när vi åkte bil förra söndagen. Hon hade ju inte varit i närheten av en bil sedan jag hämtade hem henne, jag får kanske träna på det lite!?

Susanna

2008-01-07 @ 07:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback