dela singla å look back

Japps... spännande va!!!!!!!! Tyckte inte jag iaf :(  Tommymannen ska alltid utmana mig till att göra saker som jag i min vildaste fantasi inte trodde jag skulle göra på typ kanske 13 år. Men där stod jag nu idag i snövädret och gjorde just detta. Inte smärtfritt förstås. Skit bakom visslan var den kommentar som föll ihop med mörkret. Hmmm Men utvärderingsdags: BRA träning, nya utmaningar. Ja Tina är inte sig själv, varken i sitt driv eller sin pondus, men visst går det att träna henne ändå. Vad kan man säga om mig då?? Jo jag är fantastisk å då menar jag FANTASTISK på att vara okonsekvent, det är nog en av mina grymmaste drag, ihop med mitt sjuka tålamod är detta drag som gör att min hundträning totäääält stagnerat!!! Det var nån gubbe som snackade IK2, men jag förstår ingenting. IK2? Tillåt mig utbrista i: AAAhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaaaaaa. Samtidigt som jag skrev detta fick jag alltså trilla ihop i en liten boll å garva ihjäl mig!

Japps
/A

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Anna du e så knäpp... hahahahaha nu har du jobbat för mkt det märker man ju... hmm va e det som va skoj... du måste ju förklara.. jag hajja nada.. e det jag som e knäpp kanske? näää anna det e du.. haha...
kram på dej gumman.. sov lite nu..

Postat av: Annapanna

mmmm vallningstermerna haglar i luften och jaaaaaa jag har jobbat å kanske sovit liiiite liite för liiiite :/ Men jag håller med, jag är knäpp å jag är stolt över det!! :D

2008-01-10 @ 20:19:12
Postat av: anfia & warroo

ring om du e vaken

2008-01-11 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback