Denna dagen.... *gaaahhh*

Det lilla kräket har glömt att man faktiskt kan gå ut och göra sina behov, samt att man kanske kan sova lite även på dagen. Han biter å sliter i allt, och emellanåt är det mina ben som råkar vara i vägen. Han har även idag tryckt i sig en drunknad mus som han hittade efter att jag rengjort vattenkaret för fåren. Konstigt ändå att de så instinktivt vet att man inte får göra sånt, för de smiter iväg snabbaren än ljuset och går inte att locka till sig. Musen slank ner hel i strupen på äckelhunden.
Tinan har haft en uppvaktande herre utanför vår tomt i ett par dagar, men idag såg jag till min fasa att hanen inte längre var utanför utan i trädgården ihop med höglöpsTinan. Hon var glad, han var glad, jag var INTE glad. Shit, hon har lätt varit ute i mer en 20 min... tänk om hon är tjuvparad!! FAN FAN FAN.
Jag som skulle softa idag... nä det får bli en annan dag, snart ska jag dra till Anfian å gå en prommis, sen är det hoppträning. Nu blir det tacopaj till lunch!

/A


Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Kort från dagens promenix finns på min blogg .)

Postat av: Susanna

Fördelen men en hund som äter döda möss: Billig i drift och skaffar egen mat! En riktig surviver med andra ord.
Ninja äter ensilage, det blir lite dyrare eftersom vi köper fodret så hon är inte lika ekonomiskt skolad, var glad åt din hund! ;-)

Susanna

2008-01-17 @ 17:33:22
Postat av: Susanna

.... apropå Tina, det borde inte bli någon parningsavgift i alla fall?!

Susanna

2008-01-17 @ 17:36:58
URL: http://susannaljunggren.blogg.se
Postat av: Anna

Mmmm men där har vi ju det.. Bob fixar maten själv å blir inte ens kass i magen. Flott. Tinan får 17 border terrier valpar *asg* Jajamensan!! Alla valpar är söta :)

2008-01-17 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback