Disträ

Pinsamt.. men dock så sant. Jag har för mycket i huvet för att kunna vara nåt såndär med lixom. Jag har mina dagligen grejer som jag känner att jag måste, typ STÄDA, mocka, mata div djur osv. Men sen vill man ju leva oxå. Idag skulle jag åka och träffa min polare Susanne samt 50% av hennes barna skara. De har dessutom skaffat ny vovve Maja, som bara är ca 1v äldre än Bob. Bob kom som vanligt svårt åksjuk och därmed föga imponerad av att få leka. Men efter ca 20 min hade avigheten släppt och det gick hur bra som helst. Mycket beroende på Maja som bjöd in om och om och om igen. Trevlig liten vovva. Men jag hade iaf köpt en liten present till senaste tillskottet, men det blev såklrt glömt hemma... åhhhh jag är trött på mig själv!! Susanne tog dock hand om mig med fika och snack, dessutom bakade hon ett bröd till mig som hon vet att jag älskar!! Åh gulle dig  Susanne, förlåt att jag inte varit än bättre vän det sista... men du vet!!  Ibland är det bara sådär i livet och det bästa med mina vänner är att de bara vet å tar det! Vänner.... ja de är just det.. vänner!!!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva

Ja....inte är vi på topp just nu inte.....:(
Men det blir väl bättre...!?

Kramisar!

2008-01-22 @ 21:54:49
Postat av: Annapanna

Ja fy fan, men som en annan polare sa till mig idag, ingen är fövånad Anna, utan man räknar inte med mer av dig just nu... :S Haha nääää men vafan jag kommer igen!! I promise!! men som sagt.. gött med de man vet var man har!! I lööv ya all och ni vet säkert vilka ni är!!! Utvalda!! av mig *asg* stackare!!!! *fniss*

2008-01-22 @ 22:00:19
Postat av: Susanne

vänskap är något som finns även när den inte används.
så jag finns här vet du....alltid.
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback