Hästar, hästar, hästar!!:)

Det är roligt det!! Å idag var det just detta som stod på schemat. Sandran har ju hopplektioner och tävlingar jämt och ständigt. Men Emelie hon får lixom inte samma känns det som. klubben de rider på är en hoppklubb och det är då så att dressyrekipagen blir lidande. I fredags när jag var med tjejerna å red så ringde jag upp min kompis Bibbi och frågade om hon inte ville komma och ha en lektion för Emelie, visst var svaret och sagt och gjort, idag kom hon. Emelie och Sandran hade tillsammans med mig både kört en uteritt samt hoppat med hästarna. Men nu var det dags för seriös dressyrträning. Bibbi är i mina ögon oerhört pedagogisk och bra med barn. Resultatet väntade inte på sig och självklart så gör det ju endel att Bibbi var den som var med och valde hästen åt oss, samt att hon kännt oss och barnen forever. Emelie och Bibbi slipade länge och väl. Nu ska det bli kul att se om Emelie kan hålla i sina nya kunskaper. Alla vet ju hur lätt det är att falla tillbaka i gamla spår. Men förhoppningsvis kan vi lura tillbaka Bibbi lite då och då! ;)
Dressyrlektionimage273image274

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Tack,tack för kryapåkramar!Det värmer gott nu när jag haltar,snorar och hostar...
Kul att träningen funkar bra för dig och Tina å va skoj med lille Bob,de är ju så kul att se småttingarna tända till.=)
Sköt om er och ha en fin vecka!
Kram från oss i norr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback