Underbart väder

43263-28543263-28443263-28343263-28243263-28143263-280  43263-279
  
Idag har det varit så där krispigt härligt ute. Soligt men ändå lite hårt i marken. Tjejerna tog hästarna och gav sig av i ca 2h.
Själv tog jag hundar och får och gick ner till ängen för lite vallning. Idag stod delning på agendan och det måste vi verkligen träna på. Det var ömsom vin ömsom vatten. Tina har lite svårt att släppa djuren och komma till mig, men jag har fått en liten idé om hur jag ska kunna träna på detta. Vet inte alls om det kommer funka men testa ska jag iaf. Men det blir när jag har fler folk med. Jag upplever att ligget är bättre, men självklart gissar hon på mina höger och vänster kommandon. Who can blame her, jag gissar ju oxå...  
Embarrassed 1 Lilla Bob fick förstås oxa springa lite med fåren, efter att ha ylat ut för hela nejden hur orättvist det minsann är, när han får sitta uppbunden medans Tina får valla. Dog 20
När jag väl släppte honom så gav han sig av med fåren. Ingen koll på mig utan bara driva, driva, driva. Han är så söt. Jag fick skicka Tina för att hämta flocken innan de försvann till nästa kommun Circle Of Hearts
Nu är han ute å leker med barnen i trädgården, men han har varit rätt lugn en stund iaf...

/A





Kommentarer
Postat av: Silva

Åhåhå!!! Ser att Baaaaab har fått lite riktiga grejer att bära på.....lösrulle, bra Anna!

2008-01-27 @ 20:47:50
Postat av: Anna

Japp vi tränade ingångarna... *s*

Postat av: Hanna

Halloj!!
Hur rar är inte den lilla Bob då?? Hoppas att han får följa med på lägret och visa allt han kan då:-)
Hur har det gått med kameran?
//
Hanna

2008-01-28 @ 00:19:40
URL: http://www.nellieslya.blogg.se
Postat av: Tessan

men guud va söt... haha o så lyser d jävelskap ur dom ögona me ;) hihi

2008-01-28 @ 09:20:46
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Carina, Fonzie & Tierra

Han är sååå söt lilla Bob :-)Det vore förbjudet med valpar tyker jag hi hi. Vill bara ha en ny själv ju.
Ha det så gott. och du lycka till med bilen.
Carina

2008-01-28 @ 10:41:38
URL: http://www.lerlycke.net
Postat av: anfia & warroo

brrrrr... där e han ligisten... men ack så söt...

2008-01-28 @ 11:07:40
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback