30 grader



Mmmm varmt var det idag, men jag kom iväg i tid till jobbet och utbildningsdagen är nu gjord. Nu är 3 ordinarie pass kvar och de brukar ju gå fort. Lönehelg och Iron Maiden.. Need I say moore?

På hemvägen handlade jag samt tankade, bläääääääääää Sen packade jag in hundarna för en lite badtur. Det var uppskattat av Bob medans Tina mest gick i strandkanten. Hon påminner mig om ngn.... hmmm mig typ *fniss*
Efter badet åkte vi hem och jag satte mig med ett glas vin och en bok i solstolen och vovvarna strosade.

Nu på kvällskvisten har jag varit redigare. Middag samt lunch till i morgon. Fixat färskpotatissallad till grillningen i morgon kväll och lagt kött i marinad. Städat och diskat! Japp nu kan man slappa lite va?



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback