7:a blev vi

Svårt svårt idag igen, ändrad fålla visade sig göra mycket för tävlingen. Jag tror det var 10 av 24 som fick runt!
Tina och jag fick 68... inga höjdar poäng direkt :(
Utgång 20 Max 20
Upptag 10 Max10
Framdrivning 5  Max 20 Här blev jag lite förbryllad då Tina var enormt osäker och vinglig. Men sen insåg jag att detta är precis det moment jag bråkat med mest och absolut inte är klar med.  Total hämt 35
Fösning 20 Max 20
Drivning 7 Max10
Fålla in 2 Max 10 Många turer blev det, innan vi andades ut och fick in dem
Delning 4 Max 10 Stressade efter fållan blev det svårt att få dem stilla och därmed delningsbara! Tina kom dock direkt när jag bestämde mig att ta in henne.
Summa 68

Men även idag var det flera som kom fram och sa positiva ord om min hund... och jag vet att mycket ligger på mig. Jag har dock en klar plan för min träning och hamnar bara allt i tillvaron lite mer rätt så kanske vi kan få till lite ordentliga pass.

Nackdel nu är att jag inte kan träna ngt innan jag ska köra i Kil om ngn vecka :(

Annars idag hade jag och alla ungar inkl inhyrda en härlig morgon i sängen med sommarmorgon på tv, sen blev det frulle ute innan det blev en långritt. Söta barnen hade en skön dag!!

Nu har jag mumsat middag och idag ska jag lägga i tid då det är jobb i morgon, föreläsning samt arb på Landvetter flygplats.

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

Saknar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... huhuhuhu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback