Höglöp

Japp det är Tina i nu, bjuder ut sig till både tik och hane... Gullgumman :)
Ikväll efter sista passet blev det bara en liten rastning, inte lätt att orka nåt annat lixom. Men Bööb kom ihåg metallapporten och körde en stund med den. Kunde inte låta bli att tänka att om det vore annorlunda hade han nog varit kul att köra i brukset, Han har ju de flesta bitar. Men det är bara att slå bort det, inte nu men kanske sen.
Agendan för morgondagen är som följer: inte gå upp fösent trots att jag har svårt att svänga tillbaka dygnet och har dålig disciplin. Senast 11 ska jag vara ur bingen. Promenixa, sola, simma Bööb och sen valla hos Henrik. Det ska nog gå det oxå :) En härlig ledig helg har jag framför mig iaf och jag ska försöka att ta vara på den. På lördag ska jag åka och titta på Sandran när hon tävlar och även träffa Emelie. Äntligen.... så jobbigt att vara utan dem.

Mitt mantra återigen.... Fokusera på det som är bra!!!

 

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

ha nu världens bästa helg gumms.. ta vara på varje sekund.

massa kramar te dej från mej... saknar dej maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback