Vallat lite


Idag kom jag då äntligen iväg och vallade lite. Pga av att axeln blivit sämre igen har jag inte kommit iväg tidigare som planerat  utan fick förpassa mig till doktorn för ännu en spruta. Denna gången kändes det nästan som att jag skulle få ta den själv då doktorn va väldans tveksam och frågade mig flera gånger var de brukade sticka mig. Tillslut satt iaf sprutan i axelleden och det är lite bättre idag. Så idag gav jag mig av till Zonjas får och vallade en stund i hettan. Tina var hyfsat lydig och det kändes helt ok. Ska till Henrik igen på fredag, så det ska bli kul att komma ut på stora fält med andra får.
Annars har jag och Bob kört lite metallapportering och självklart har vi promenixat.

Gött väder har det ju blivit igen, men vem kan njuta av det?? Inte jag, för imorgon är det 4h sömn innan jag går på igen :)

PS Glöm ej att messa mig era nummer

Må gott
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback