Tjejkväll

Gårdagens mongopass är nu avklarat. 12h direkt efter natten och dessutom lönefredag gör att man vet att man lever. Men nu är det avklarat och jag har ett par lediga dagar att se framemot :) Snart kommer det en bunt tjejer och en modig kille hit för förfest innan vi ska ge oss ut. Mycket najs! 

Är hemma i huset... lite trist att se hur snabbt det förfaller när ingen gullar med det. Hade bara velat sätta händerna i allt och målat och trixat men näpps. Nu ska jag släppa det och bara njuta av att ha trevliga vänner omkring mig och förhoppningsvis är jag inte allt för bakis i morgon då jag återigen ska till Zonja för en valltur. Sen ska jag bara slappa och gå med djuren på måndag innan jag går på igen. Livet är trivsamt och vädret är ju fint!!

Ha en najs helg go vänner

/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback