Knäpp

Japp det är ljudet som kommer från nånstans i Bobbens framdel.... svårt jobbigt då det är det ända jag lyssnar efter nu. Idag har det annars varit skithärligt väder, så eftersom jag slutade normal tid idag så passade jag på att träffa Anfian idag för en promenix (koppel) med hundarna. Jag har fortfarande inte vant mig att gå med två djur och trasslar som en galning med koppel, tjocka jackor å huvan som allt verkar fastna i. Men det var skönt med en promenad, Bobs bilsjuka har inte blivit bättre, snarare tvärt om. Nu räcker det att man lägger honom i bilburen för att slemmet ska rinna till. Å vi snackar stooooora pölar. Stackarn, måste vara jättejobbigt.

I morgon börjar jag sent igen och dagen kommer dessutom vikas till självstudier. Men de är svåra rättsfall.. det är en djungel med alla lagar och undantag.

/A

Kommentarer
Postat av: ......

Tänk på våren, tänk på allt kul , håll ut, va inte rädd, It'll be allright

2008-03-03 @ 22:36:18
Postat av: Linda

Oj vad härligt med en heldag i fårhagen!! Dessutom barmark :) ja man längtar till våren när man tittar på bilderna. Hoppas Bob´s hälta blir bra!! Ha en bra vecka!!
Mvh Linda

Postat av: Carin o Roc

Hej!

Roc mår också RIKTIGT dåligt när han åker bil. Och
vill inte gå över. Förutser nu långt innan han ska åka bil, o hänger i längre efter...
Har mailat dig.
Hälsningar
Carin Thörnell

2008-03-04 @ 21:07:48
URL: http://goto.glocalnet.net/carinrikard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback