Nu blir det veterinären

Har spenderat hela helgen med mina underbara vänner Petra och fredrik samt deras dotter Linn. En skönt avkopplad helg med promenader och shopping. Vissa saker gjorde mig dock så sorgsen och det blev lite jobbigt för oss alla stundtals. Jag fick träffa min goa Exa som nu är på sitt 9:nde år. Herregud, nu har Petra haft henne i 4:a år. Exa var precis lika pigg och lekfull som vanligt, bara lite gråare i ansiktet. Hon var som en klisterlapp på mig och jag kände att jag saknade henne. Men samtidigt är hon ruggigt lik Tina till sättet. Haha konstigt att det blev så! Jag hann träffa barnen då de kom förbi på sin resa upp till fjällen. Underbart att få krama om dem och att få ge Sandra alla sina presenter då hon fyllde år idag. Grattis min lilla älskling!

Väl hemma så gjorde jag iordning alla djuren och konstaterade att Bob fortfarande var halt. Det knäppande ljudet är oxå kvar. Så nu blir det så att jag beställer tid, finns ingen återvändå. Vi har hållt honom lugn, så han är svårt odräglig, gällare skall får man leta efter.

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

naaaaaaaaaaw lilla böööb... dumma leden :(
Å lilla exan.. tog du nått kort på henne`?

Postat av: Anna

Nää Exan ville inte vara med på bild :(

2008-03-17 @ 16:36:12
Postat av: Silva

*sucka*....ska vi börja med nån annan hobby tycker du? Jag har stundtals känt mig otursförföljd vad gäller trasiga djur...håller nu tummen att det inte är nåt allvarligt.

2008-03-17 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback