Vitt

Snacka om att bli förvånad när man vaknade idag. 3dm snö hade kommit och hela världen var vit. Jag började sent så jag gick och la mig en stund igen efter att ha gett hästarna frukost vid 7. Hasade upp igen vid halv 10 och matade mockade och ställde ut hästarna. Vovvsen for runt som galningar i snön och verkade trivas ypperligt. När jag skulle åka till jobbet sedan var det nästan så det inte gick. Fastnade på gården och på lilla vägen ut till den liiite större vägen. Fick ordentligt sladd och trodde nog att jag skule fara i diket, men precis innan kanten fick jag tillbaka kontrollen och sen gick det bättre :/
Snorhalt på vägen hem, mörkt, lika mycket snö och fortfarande oplogat sista biten in till mig. Alla djuren fick komma in och få mat och nu är jag här.
I morgon jobbar jag iaf dag, men det blir tidigt upp.. å så börjar allt om igen, men på kvällen ska jag mysa och tända en brasa.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback