Fyndat

HELLO KITTY MP3 IPOD

Kolla kolla min fina Hello Kitty Ipod!!! Visst fin!! Matchar den rosa ps2 jag köpte för ett tag sen ;) En tidig födelsedagspresent till mig själv!! :)

Idag har jag kört dagen och haft en riktigt najs dag på jobbet, jag verkligen störttrivs!! Sen åkte jag med barnen till Torp för lite inköp som inte kunde vänta. Direkt efter det så träffade jag Anfia och Lindis för en härlig promenix i det goa vädret! Vovvarna ligger nu lite trött bredvid sängen och även jag slösurfar lite. I morgon ska jag ligga å sova på altanen i solen!!

/A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gå in på min blogg och skriv din Hissa och Dissa för dagen :)

ha en bra kväll

Postat av: anfia

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeee... ååå va fiiiin..

Tack för en trevlig promenix.. härligt att äntligen få träffa dejje...

kramis

2008-05-27 @ 01:54:16
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback