Gaaaaaaaaaah

Ibland så bara allt stretar emot. Jag behöver gå nån sorts verkstads utbildning. SKITbil, nåt elfel nu som spökar. Starta, inte starta, starta, inte starta. Svårt frustrerande. Åker just nu runt med startkablar och ett batteri i skuffen i stället för 2 söta tottar. Var på besiktningen och visste lite småfel som jag kunde åka på, dålig handbroms var en av grejjerna. Men jag hoppades och höll tummarna och var svårt kvinnligt hjälplös.... och japp det hjälpte! :) Kom igenom utan anm, dock lite råd och tips från den rediga mannen på besiktningen*s* En handskriven lapp *fniss* Jo tack, tips mottages alltid. Lite halv pinsamt bara när vi fick kabelstarta bilen inne på besiktningen.
I morgon kör jag dagen så det gäller att skrällbilen startar då för jag har inte tid att pilla med sånt kvart i 6 på morgonen.

Annars idag kunde jag bara ta det lugnt, låg länge å drog mig, snackade lite med polers och tog en långis med djuren.

Jag känner mig iaf lite sprittig i hela kroppen, för en grej som gjorde mig jättejättejättejättejätteglad. Så nu när det är nåt så tänker jag på det å så är jag glad igen :) Mer sånt det är ju så himla härligt najs.

/A 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!
Det är inget kul med bilar, min har gått nästan 29 000 mil så på besiktningen frågade de om jag bor i bilen och bara kör runt hela dagarna. Min bil lever liksom på övertid. Jag brukar dra upp volymen på radion om det börjar höras för mycket oljud men det är inget bra tips för dig om bilen inte startar. Annars kan man ju alltid prova kort kjol och riktigt rött läppstift ;-) , alltid dyker det upp någon som går på det. Ha det bra! Susanna, Ninja o Co.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback