Jag har löst det någorlunda!!

Vi får hoppas planeringen håller, helt enkelt har det inte varit och vem vet hur det blir, men det kan bli ok!
Igår drog jag iväg på en liten nöjestripp i det grymma vädret. Bikini på och ut och segla, shit va najs det va!! Härligt sällskap och god mat och dryck! Många goa skratt blev det så klart oxå!! ;)

Idag har det varit en dag för måsten, trist för jag hade gärna fortsatt fixa brännan! Men det skulle städas, handlas, ridas å Bob skulle simmas. Knäppa vovve, han betedde sig som han blivit utsatt för mordförsök å det grövsta. Vi konstaterade att han skulle få guldmasken för bästa manliga prestation detta år!! Sen kom vi hem å barnen ville ner å bada i sjön, då var han i och simmade konstant och jag hade återigen problem att få upp honom... Jo tack! Nu på kvällen har vi mumsat tacos och nu ska jag sova då jag gör dagen hela helgen. I morgon blir det dock lite kalas, för nu är det dags att fylla år igen :D

/A


Kommentarer
Postat av: Elin

Hello!
Grattis på födelsedagen!
Bob låter som en härlig kille! Perfekt när de gillar att simma, det är bra och skonsam motion för dem! York liknar mer en säl/utter än en hund när han ligger i och simmar. Men vi har tyvärr inte lyxen att ha nära till en sjö. Men snart blir det ändring på den biten. Ha det fint! Hälsingar Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback