Totäält värdelös

Igår var jag ju suuuuper effektiv och hann med både det ena och andra. Bob fick sin simning vilket gick över förväntan. Han kommer nog att bli ett vattendjur den lilla godbiten. Vi mätte honom, så det ska bli spännande att se hur han kommer att bygga sig. Efter detta träffade jag E för lunch å snack. Så himla trevligt att sätta sig på Knuts uteservering och få deras goda kycklingsallad serverad. Mmmmmm. Jag fick oxå 2 skivor av E, med väldans olika karaktär, en svår party och en joggingskiva att ladda in på Ipoden. Thanx babe!! :D När vi bubblat å käkat så var det dags att åka och hämta kidsen innan jag for till Zonja. Hos Zonja väntade Roffe med en drink och sen blev det gott grillat och vin. Vi vallade lite oxå så klart och Bob fick köra lite utanför fållan. Det tyckte han va riktigt roligt. Sen var det Guitarr Hero på programmet..... Herregud, vad kass jag var, men så sjukt kul!! Jag måste köpa ett sånt till mig å barnen helt klart.

Vi droppa i säng vid 2 och sen var det upp tidigt för dagens vallträning. Vi åkte iväg till en kuperad skogshage och tränade dolda hämt samt delningar och annat. Tina tenderar till att bli för vid när hon kan springa runt skogsöar, men jag fick träna lite in, då istället så det blev bra ändå. Delningarna fixade hon finfint. Det var varmt å härligt men jag kände att sömnbristen från de senaste dygnen började ta ut sin rätt så vid halv 4, var det jag som åkte vidare till nästa ställe och landade i bingen en timma. Nu har jag virrat runt i omgivningarna med 4 vovvar en och en halv timma, så nu blir det soffläge :)




Må gott
/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback