Helgen över

Igår när klockan ringde var det inte kul. Jag tom frågade Sandra om vi inte kunde skippa hopptävlingen *s* Har aldrig hänt tidigare. Men vi gav oss av så klart.
I lättD så gick det fint och de kom runt felfritt med en fin runda i ryggen, på lättC fick de tyvär ett stopp, men annars var det jättebra. Sandra var nöjd och vi fikade och bubblade med div trevliga människor i det goa vädret.
Emelie tog hand om vovvarna och var ute och red med Nappe.
På kvällen åkte vi till kompisar och hade en jättemysig kväll!!!

Idag va det upp vid 9 för att klippa Crocket innan tjejerna stack ut och red med kompisar. Det gick smidigt och han blev så fin den lilla kusen. Sen åkte jag hem och städade och fixade käk och tvättade lite innan barnen kom tillbaka.
Nu ska barnen vara hos sin pappa en vecka och jag ska jobba ganska mycket men på tisdag ska jag valla innan jag går på mitt nattpass

Nu myser jag med tända ljus och lite te

 



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback