Ljusen tända...

Ja nu sitter jag här och barnen ligger och snusar sött i sina sängar :) Vilken dag vi haft, började med en liiiiten sovmogon innan jag for till Ann och fåren. Det var väl inte jättekul väder men det är kul i hagen ändå.  Stackars Tinan får stå lite tillbaka då Bob är så ofantligt rolig att träna. Vi föste och det är verkligen Bobs grej. Det gjorde att vi fick lägga mer tid på drivningarna idag samt lite mer hämtträningar. Söta duktga hund!!

Anns Trolla är ju oxå ofantligt duktig, ska vi inte köra vp till våren??

Sen åkte jag och köpte en vildrosfärgad metallic-färg...... nu  nojjar jag som fan, vildros?? Hur tänkte jag *flin* jaja det får bli nästa problem, jag målar nästa v, så får vi se hur det blev!!
Sen hämtades Emelie och vi åkte hem för att hinna med en dressyr lektion. Shit va kul, Emelie var så duktig och instruktören så pedagogisk. Älskar att vara med å kolla när brudarna rider!!
I morgon är det Sandrans tur, då blir det hoppning.

Nu är ljusen tända och jag softar

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback