2 dagar med vallning

Jag vet inte vem som är mest förvånad, jag lr hundarna :D

Igår var jag på kurs med Bobby Dalziel. Tyvärr så tyckte jag att det blev alldeles för lite tid och jag kunde inte anmäla till mer än en dag då jag jobbar. Men jag visste ju vad jag och Bob behövde träna på och jag fick det bara bekräftat. Men idag när jag hade kort dag på jobbet tog jag mig i kragen och åkte till Ann och hennes nya får.
Jag körde som jag tänkt och vips så var det som polletten trillade ner. Jag har en klar plan för hur jag ska lägga upp träningen för Bob och det känns spännande och faktiskt väldans inspirerande.
Han fick 3 pass och han gick så fint på slutet.

Tinan var överladdad och hade svårt att ta vissa av mina kommanden. Men hon föste fint och lugnt. För henne är min plan fösningar med crossar tills hon spyr, för till våren blir det IK2 varesig hon är klar lr inte.

Anns lilla Trolla är ju så himla fin. Sån läcker stil. Även där gjordes det upp planer och nu jäklar ska här vallas igen.

Åh va kul att känna suget igen!!


Anns nya får och träningshage


Lycklig Tina i hagen


Trolla föser


Tina och Bob får kika på Trollas vallning

/A


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Kul att kursa för Bobby och att träningen känns inspirerande!=)

Sköt om er och ha en skön helg!

Kram på er

Postat av: Carin & Roc

Hej!

Tack för gratulationen!

Roligt att ni är igång igen! Tänker på er lite då och då. Bara att hojta till om du är sugen att komma hit o hälsa på! Vore skoj! :)

Tror du kommer få mkt roligt med Bob! Är HÄRLIGA hundar!

Kramiz

Carin & Roc

2008-11-01 @ 10:48:27
URL: http://goto.glocalnet.net/carinrikard
Postat av: anfia

Ha en underbar HW kraaaaaaaaaaaaam

2008-11-01 @ 15:29:34
URL: http://anfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback