SOL

Jag vaknade alldeles för tidigt idag pga sol i ögat. Försökte somna om men det var lönlöst. Gick istället upp och fixade lite frulle innan jag bytte lakan och körde igång några tvättar. Hämtade ungarna tidigt så vi kunde ut och rida och få en schysst promenix med vovvarna.
Bob var som vanligt helt galen och jag måste verkligen komma igång med vallningen snart. Jag har ju lite svårt att ha hundarna nu när lght är så upp och nervänd, men jag hoppas snart kunna få till hundgården och därmed komma igång med träning, de dagar jag är ledig.

Pratade med Telia och på fredag ska mitt bredband komma igång.... Jaaaaaaaaaa äntligen :) På onsdag ska vi göra ett nytt försök med soffan. Håll tummarna för jag är inte helt säker att den kommer in! Och det roligaste av allt. Kidsen flyttar in!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback