Sova som en prinsessa

Igår meckade jag ihop sängen :) och jäklars va skönt jag sov i natt. Känner mig för första gången på länge rätt utvilad.

Annars tog jag det bara lugnt igår. Tina fick leka med grannens hund Cito och jag hoppas även kunna få Bob att gilla denna hane. Men vi får nog ta en promenix tillsammans så det släpper innan vi kan se om detta med lek är ngt som skulle passa herrarna.
På em så var det drop in fika på fritids så det var bara att pallra sig dit och fika lite!
På kvällen var det läxor ihop med matlagning innan vi myste med popcorn i soffan. Mmmm najs!!!
Ikväll bär det av till huset då vi har hand om hästarna ikväll och i morgon bitti, hade hellre myst hos oss, men känner inte för att behöva fara runt så mycket så det är väl bara att bita ihop. Ska väl passa på att få ridit lite med töserna och sanera bilen om vädret tillåter.

Må väl
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback