Taaadaaaaaaaa



Vi lever och står i.
Tjejerna har nu flyttat in och vi har det så mysigt i vår lilla våning.
I sovrummet har nu gardiner och växter kommit på plats och nu är det bara den ordinarie sängen som ska komma. Tills dess är det luftmadrassen som gäller.
Hundarna har anpassat sig fantastiskt bra och jag håller på att försöka lära mig vägarna runt omkring! Det har börjat röjas för hundgården och jag hoppas att vi kan lösa det sista i veckan, fast jag vet nog att det inte kommer gå men man kan ju hoppas.
Soffan i vardagsrummet är nu efter många om och men på plats.
Vi gjorde ett försök på onsdagen men efter att ha nästintill plockat isär trappan så fick vi nog inse att vi inte ens fick upp den för första trappdelen. Kan väl erkänna att jag kände mig lite down då. Men då min ena granne är möbelsnickare så tog hon sig an soffan och nu står den fint i mitt vardagsrum. Mycket bra!!

Jag har oxå blivit tillfrågad om jag kan tänka mig att valla på grannens får...eeeehhh Ja tack !!!!!!! Vi har fått stallplats till hästarna i granngården... Eeehh ja tack !!! Som ni förstår så börjar saker och ting trilla på plats :)

Tjejerna hade kompisar hemma på fredagen och visst va det trångt men shit va mysigt vi hade. Barnen lagade pizza till oss och sen var det myskväll för hela slanten.
Nu suger det i vallningstarmen och jag hoppas kunna få till en liten träning snart!
På onsdag ska jag få igång nätet igen så då hoppas jag på mer frekventa uppdateringar.

/A 

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo & lillan

ååååå va va glad jag blir för dej gumman... goooo anna goooo anna ;)

Bilder finns på dina rasister på min blogg :p

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback