Bra dagar!!!





Visst är hösten underbar när vädret är som detta?!!! Har i flera dagar njutit av fint väder. Igår tog jag hundarna till svartedalen å bara gick rätt ut i skogen. De sprang som tokar, tom Tina, och man såg hur de njöt. När vi kom hem så satte jag mig i linne i trädgården och läste innan det var middagsdags! :) Härligt, kan man bli annat än glad??

Idag åkte jag ner till Anna för simning av Bob, han har blivit rolig nu när han kastar sig i poolen och sen ser helt galen ut. Tänk er 3 brudar som skrattar så att man nästan kissar ner sig!! Jösses. Det hade hänt saker med Bööb och denna gången var det positivt. Härligt.

Efter simningen blev det möbeljakt, jag var ju minst sagt nerslagen efter ikeabesöket, men idag hände desto mer. En dubbelsäng beställd, ett bord valt samt en soffa.


Skaffade även en boxer till tvn och fick en navigator på köpet :)

När vi kom hem så var det ridning på schemat som flickorna satt upp. Det blev hoppning, studs, trippelbarr och kombination. Bra gick det och jag hoppas att det även ska gå bra för Sandran i morgon då hon tävlar.

Nu blir det hemmagjord pizza å mys

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

tack :)

ååå har du flyttat in nu?

du e banneme den första jag kommer att åka till om jag klarar kortet hahaha.. tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuut.. kraaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Alan

Hej, på tal om möbeljakt, har du besökt www.mobeljakt.se :) Tanken är att sidan ska underlätta för alla som är ute och jagar möbler!

Ha det gott!

2008-10-31 @ 17:27:07
URL: http://www.mobeljakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback