Den lydiga hunden....


Syntes det inte ett spår av idag när jag skulle träna å flascha lite inför K. Hämten va iofs grymma och fösningen med. Men sen skulle vi dela och då drabbades jycken av kan bäst själv efter helgens framgång!! Konstigt ändå att man efter en tävling får så mycket att träna till ;)  Jaja Hon fick röra sig lite och fåren sprang runt i panik då de fått gå i falsk säkerhet typ hela sommaren.
Jag och K började iaf dagen med en långis och efter detta körde jag då min vallningsuppvisning *hmmmpppfff*
Sen bar det av hemmåt, jag hämtade upp Sandran och vi for hem för att klippa den lilla hopponnyn Crocket. Han blev så fin den lilla kusen och jag kliar fotfarande ut hår från ögon, näsa, mun trots dusch. Men söt blev han med små hjärtan på rumpan :D När även det andra barnet kom hem så blev det förstås ridning. En tur ut, med hundar å hästar, sen var det paddocken som gällde.
De duktiga ekipagen hoppade svåra bankombinationer och det stör mig så svårt att jag inte kommer va den som kommer kunna stå att drilla dem. Jag tycker ju det är så roligt och som en mamma till en av barnens kompisar sa i helgen - Du verkar vara i ditt rätta element. Jo jag älskar barnen, och jag tycker ju att hästsport är så roligt.... men men det bli inte så nu...Men vänta bara vår tid kommer :)

Efter all ridning och middag blev det förstås guitar hero och akta er vänner för nu kör jag medium ;) Damn va ball
I morgon kör jag en övertidsdag vilket gör ett skönt klirr i kassan. Blir dock en vecka med 6 pass men vad gör det när det betalar sig *s*

Jag har oxå fått en lght, den ligger lantligt och jag får ha hundgård men visst känns det surt. Men det kan bli bra. Dessutom är inget klart med huset än. It ain't over til it's over, säger jag bara!! Men september för mig verkar bli en månad av renovering, men jag gillar ju iofs det.

Efter mitt övertidspass i morgon ska jag hämta barnen i skolan innan jag åker hem för att hämta vovvarna, sen ska jag faktiskt på dejt på kvällen..... vad säger ni om det go vänner? Jag säger, fan va ball :D :D:D 


Å så grymmaste låten just nu. Blir bara så glad den :)



I'm all right
/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Jag säger kul med date...jag vill oxå gå på dejt.... :(

Håller tummen att allt löser sig nu med boende även om det inte blir som jag vill....shit

Kram!!!

Postat av: Annapannan

Gumman som jag skrev, it aint over til its over.... inget är klart på lååånga vägar!!!

2008-09-02 @ 23:20:32
URL: http://bctina.blogg.se/
Postat av: anfia

wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee DEJT vem vem vem... jag vill veeeeeeeeeta..

när börjar vi renovera då?

'jag har förberätt lindis å david å dom e på me heeeela hövvet :)

så gumman.. you are never ever alone,, finns här för dej!!

kram

2008-09-03 @ 09:00:19
URL: http://anfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback