sol

Idag väckte Silva mig och meddelade att hon nästan var på plats. Upp och hoppa, på med kaffe. Vi tog en fika i trädgården innan vi tog en skön promenix. Visade hur fint det var här och jag tror nog att hon blev lite såld :) Vädret var ju ljuvligt och de små djuren fick verkligen sträcka ut. Bööb njöt nog mest men även Tinan fick en liten lyckorush.
Sen blev det lite kaffe och koll på hemnet.



Om jag ska börja med brukset igen så kanske jag måste veta vilken sida man har hunden på!! ;)

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Jo, klockan va ju typ nästan 11 på morgonen...

Anna, Anna....mycke å jobba på nu....men vi har en deal, jag tar lydnaden & du tar vallningen!!!!

Postat av: Anna

det är klock!! och taget, rätt av!!

2008-09-29 @ 23:15:00
URL: http://bc-tina.se
Postat av: anfia

hahahaha den bilden känneer jag igen ;)

2008-10-02 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback