Trött

Mmmmm Understatement of the day *s* Men självförvållat, så det får man ta!!
Idag efter jobbet blev det lite handling innan jag gick en runda med djuren. Stackars Bob behöver aktiveras mer än promenad känner jag så i morgon får jag nog hitta på ngt med honom. Fåren går ju på el nu så det känns lite riskabelt att släppa honom på dem, men jag tror ända att jag ska låta honom valla lite. Kan ju köra efter jobbet i morgon och sen även på dagen lördag då jag ska göra natten. Så får det bli!!

Det är verkligen höstigt ute nu och det blir mörkt så snabbt.... Det är lite jobbigt tycker jag nog. Får bara hoppas att det blir en ok höst med gott väder.

Dagens minus
Jag kommer inte kunna vara med på Fårfor cup och jag missar vallnings-SM :(
Dagens plus
Jag ska gå en dagskurs för Bobby Dalziel i oktober med Bob

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Åh va kul att få kursa för Bobby D,nåt att se fram emot nu när hösten är här,brrr...

Hoppas det blir ett bra träningspass med Bob idag.

Sköt om dig och ha en skön helg!

Kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback