Himmel och pannkaka

Det skedde konstiga saker idag :)

Jag vaknade innan Bob, som var den ända hunden hemma.... Det har aldrig skett *s* Herrejösses Bööbens ögon trillade ihop vid många tillfällen idag och lite tung i kroppen var han allt, sötnosen!
Tina kom ganska snart hem och vi gick på en liten promenix innan vi drog till Ann och fikade i det goa vädret. Efter lite kaffe och tjat gav jag mig av till fåren och skulle börja med Tina. Bööb fick ha ett stiligt koppel med kedja en bit upp och jag kände mig trygg och gick iväg för att dela med Tina. Jaha du, hann inte ens börja förrän Bob var med. Jag blev heligt förbannad och idag skulle inte Mosse eller Peter kunna säga att jag hade för lite tryck på den gossen, för jag blev tvär ilsk. Stackars Tinan fick genomlida att jag minsann inte tänkte tolerera mer avbitna koppel och kräkBööb fick ligga lös! Men det gick bra och jag och Tina delade en stund. Sen fick Bob köra lite och han vart ganska duktig, men fåren är pissiga!!

Sen körde jag fika i linne och shorts i ca 2,5h timma innan jag återigen gick ut med vovvarna. Och döm av min förvåning när Bob kom med en boll som han hittat, istället för den sedvanliga kotten lr pinnen :) Hahahaha

Nu tror jag att vovvarna sover gott medans jag är på jobbet

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Stackars liten Böb.....sleten efter en veckas semester!

Mera boll åt Bobben!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback