Ett 1:a pris och ett knasrejs

Helgen är över och 2 mycket trevliga tävlingsdagar med mycket kända ansikten.
Först och främst vill jag allt gratulera goa Ann och Trolla som på söndagen både vågade sig ut på Ik1-banan samt senare klarade sitt vp och Trolla kan numera titulera sig gk vallhund :) GRATTIS GRATTIS

Jag och Bob gick ut tidigt på lördagen och jag han inte bli nervös och Bob han inte ladda så värst, det var bra och vi fick fina 47 på hämtet. Han var fin och lydig.

Utgång 20/20 strålande
Upptag 9/10
Framdrivning 18/20  Totalt hämt 47
Fösning 15/20 djur utanför grind
Drivning 8/10
Tratt 8/10
Delning 7/10

Totalt 85 och vårt första 1:a pris :) 
Kommentar Domare: Mkt fin djurhantering avrutinerad förare och hund.   Yeah Right säger jag


Dag 2

Jag var helt ofokuserad och inte så himla sugen det märktes på hela vår runda, då Bob då inte löd alls. Mitt fel!!

Utgång 14/20 stannar kort
Upptag 6/10
Framdrivning 17/20 Totalt hämt 37
Fösning 11/20 krokigt
Drivning 8/10
Fålla 0/10 poäng slut
Delning -------

Totalt 56 Detta fantastiska rejs är filmat och ska bli lärorikt att se, jag måste verkligen lära mig att fokusera!!
Kommentar domare: Arbetsglad hund, hade för dagen intedet riktiga flytet.    Näääää inte så himla;)
Nu semestrar vi vidare :)

Idag har vi cachat igen och nu blir det nog lite muffinsbak med färska hallon 

/A 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till Dig och Böööb!! Vad duktiga ni är!! Nu har lilla super duper Fox landat i Hudiksvall! Han är en riktig going! Kanske för att han har Jock blod;)Eller?!

2009-08-11 @ 00:08:41
Postat av: Silva & ludden...

Grattis från oss oxå....¨rutinerad förare¨..jojo.....

Slappa vidare & ha det bra!!!

2009-08-11 @ 13:23:18
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

STORT GRATTIS till 1a pris och en finfin runda!Kul!

Ha en fortsatt härlig semester!

Grattiskram från oss i norr.

Postat av: Susanna, Ninja o Co.

Grattis till första priset!!

2009-08-11 @ 22:10:59
URL: http://krissebygard.se
Postat av: Anonym

Tack snälla, ja visst var det en najs liten överraskning att vi skulle få till detta :)



Annsofie, lycka till med lilla Fox, det ska bli kul att träffa er nya stjärna :)

2009-08-12 @ 17:06:30
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Tack så mycket för grattis hälsningen!=)

2009-08-12 @ 21:27:26
Postat av: anfia med hundar

Grattis från oss oxå :)

kramar

2009-08-14 @ 08:10:08
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies
Postat av: Heléne & Brassan

Jag får börja med att säga grattis! men nu har helgen varit över ett tag...

Dags att uppdatera ;-)

Ha det gott!

;-) Heléne

2009-08-14 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback