Jag gillar

Jag gillar dagar som idag, full rulle hela dagen :) Började med att slänga in en tvätt och städa lgh samt trappuppgången, medans brudarna gick för att fixa kusarna. Sen gick jag dit för att drilla dem lite. När vi stod där fick jag ett samtal om att Heléne som skulle hjälpa oss att köra hästarna kl 15, helt plötsligt hade tid NUUU. Hem och packa grejer till tjejerna och sen iväg.

Lunch innan jag for till Zonja för lite träning. Bra träning hos Zonja, Bob har svårt att ta styrning i fösningar som ligger i drag. Tränade lite på det, delning samt fållträning med den delade gruppen medans de andra stod kvar. Mycket nyttigt!!

Sen körde jag hämt och fösning på det stora fältet. Första utgången blev vid och Bob tog inte in-visslan, men gjorde ett fint upptag och kunde hålla fint i draget, så linjen blev bra i framdrivningen.
Fösningarna var helt ok men det var svårt att se linjerna, men jag stod iofs kvar långt bort och Bob klarade det bra idag :) Göttans

Nu har jag anmält till träningstävling på fredag hos Awes. Det kan nog bli lite trevligt!!

Som avslutning så tog vi en promenad och medans Bob och Storma badade, rejsade Tina helt galet i skogen, hon verkade tycka att vi hade det väldigt mysigt!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback