kolla kolla



Vem man hittade på en regning äng en dag då man inte borde varit där!!

Hej Helen lika kul att träffas varje gång, du e grym!!

Annars har jag slått i båda smalbenen för en cache som genererade i en himla massa stora kantareller och en fin utsikt innan jag kikade på agilityn. Frågan kom idag -varför tävlar inte Tinan redan... jo för att Sandran inte hållt på med detta innan och jag kan ju inte bara hoppa in nu och ta över, trots att jag är såååååååååå sugen... thats life

Böb och Emelie krossar trots att de började från scratch!!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia,lillan & exa

hehe du kan få gå kurs me lillan hon gillar att hoppa hinder,,, lr varför inte freestyle me exa,.. lr.. hmm kanske skulle man gå själv me lillan agility hund lillan? HMM,, nää men låna om du vill hehe...

svamp plock i veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback