yes

Idag vart det mycket gjort!!

Barnen hade en polare över och vi drog iväg ganska tidigt och bowlade. Å så kässt det gick men vi bestämde ny dag på måndag då vi behöver träna. Emelie var den som faktiskt gjorde ett grymt jobb denna dag och blev lite pepp :)


När vi kom hem kom Anfia och Göört förbi med en lööööööjligt najs kamera som dom läskade med till den mildaste grad *asg* men ett objektiv fick jag låna! Thank you, thank you! Samtidigt var the 2 handymens påplats och jag fick en garderob med fiiina skjutdörrar, inspirerad av detta så satte jag äntligen dit de små kabelhållarsakerna så nu är ju alles på plats jue. vad ska tanten hitta på nu tro??



När töserna gav sig av för att rida med kompisar gick jag till grannens oinvallade får. Grannen vill ha hjälp med dem och jag har ju bara Bob så.... men fåren vart inte panikslagna av honom och hade jag inte vetat att de bara hade erfarenhet av en jagande schäfer hade jag trott de var vallade innan, så de svarade bra tycker jag! Dock ligger en kommentar och gnager i min skalle som gör att jag inte kan njuta eller se positivt på min vovve just nu, men jag hoppas det vänder fort som attans.



Sen var det kräftor och nybakt bröd som hägrade. Mumsfilibabba







/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback