Bra vs dåligt

Hmm ja idag vart jag riktigt seg på morgonen och var rätt glad att jag lagt inbokade aktiviteter på em. När jag struttade ut vid 2 fick jag dock direkt lite bad news, grannen hade kört på min bil, när hon skulle parkera... jaja baklyktan och lite på bakgrejjen *s*
Drog iväg och vallade en sväng. Tina fick idag gå lite försiktigt bara för att få göra något, igår fick hon ju bara titta på :(
Och appropå gårdagen, då var vi ju hos Mosse och återigen märks det hur svårt jag har att sätta press på den lilla gossen, gäller att hitta den knappen och jag är fortfarande inte där helt klart. Men skam den som ger sig. Men stundtals gick han jättefint. Jag vet vad jag ska jobba på och jag vet att det kan bli kanon om jag bara kan hålla i.

Idag när jag körde hade han fiiiina flanker, både i fösningar och cirklingar. Sämre är det dock i drivningarna, där mitt tryck på Bob är sämre. Hämten är fortsatt kanon och han samlade ihop djuren bra idag, men som sagt hans attityd är lite för på g om man säger så. 

Efter vallningen vart jag ner med Tina hos MassörAnna och som jag trott var Tina bättre, laser är så himla bra!!! Och den goda nyheten är att det verkar vara en skada i nacken, inte bra men bättre än tumör!! Gött

Sen var jag och skulle hämta mina 9 fårskinn och vips nu är alla som var till salu sålda... skönt att det gick så lätt, hade ju gärna behållt, dom var så himla vackra men samtidigt så kan jag inte samla skinn! Men lite trist känns det, för denna gången blev de verkligen super! 

Bilder från igår
Jag å Bööb


Ann och Trolla


/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Skönt att Tina är bättre av laserbehandlingen.

Åh va kul att se blider från erat träningspass!

Sköt om er och ha en skön dag!

Kramizar

Postat av: Susanna o Ninja

Vad kul höra från dig! Just nu hoppas jag att vi kan göra VPt under våren men det kan hända hur mycket som helst och vad som helst innan våren är här. Men man kan ju ha ett mål även om det är rörligt ;-)



Ha det så bra!

2009-02-19 @ 17:48:30
URL: http://krissebygard.se
Postat av: Anonym

Oj, här händer det saker med både hundar och väggar... Skönt att höra att det är en skada och inte en tumör men jobbigt med ofriska hundar. Kul att Bobban är igång också, det skulle vara kul att ses nångång. Kanske på den där IK-2:an?

2009-02-19 @ 21:49:58
Postat av: Anna

hmmm nu blir jag nyfiken? Vem har skrivit ovan inlägg, tro??

2009-02-20 @ 06:11:16
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback