Fredag :D

Tja inte för att det skulle spela ngn roll egentligen, ska ju jobba hela hela helgen och ända fram till onsdag. Men sen är jag ledig en hel vecka så det är det helt klart värt :P

Igår skulle jag och min kollega Sandra vart ut och ridit, men pga av den snö som föll vart det alldelesför halt så vi fick ställa in. Trist. Men jag tog en promenix med djuren och spenderade sen ett par timmar i stallet då hästarna skulle skos och jag har stalltjänst nu när ungarna är i fjällen.

Nu idag skulle jag bara ta en första kissrunda med djuren, men stötte direkt på min granne som skulle ut med sin vovve. Så där stod man i mysbrallor direkt uppkommen ur sängen.... nackdelen med att bo så här!! Men kisstruren blev en promenad och det var jättemysigt och framförallt roligt för Bob som fick leka, leka, leka. Det har kommit ca 1,5dm snö inatt så det var rätt najs :) Känns dessutom skönt att ha gjort en promenad så här tidigt och nu ska jag bara fixa stallet innan jag drar och vallar.
Ska verkligen bli jättekul å se om Bob kommer vara lika duktig som sist lr om det bara var en engångsgrej ;)

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Hallåj,vilken härlig morgonprommis,hoppas att vallträningen går fint med Bob!Ser fram emot att snart träffa er...=)

Sköt om er väl och ha en skön helg!

Kramizar från oss i norr.(snart insnöade,mer än vanligt;0)

Postat av: AnnSofie

Så var det med den barmarken!!!;) Själva väntar vi på snökaos som skulle komma in under natten. Få se hur det blir med det...Ungarna har slalomtävling i morgon..Ha det så gott!!

2009-02-06 @ 21:36:35
Postat av: Anna

Ja usch ni verkar få ett riktigt busväder upp i norr :( Här slaskar det redan och är halkigt och trist blöää



/A

2009-02-06 @ 21:59:07
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback