Godissug

Mmmm jag är så godissugen att jag håller på att gå av på mitten. Å jag har aldrig godis eller snacks hemma :( men så brukar jag inte känna sånt här sug heller.
Idag har det inte blivit många knop gjorda, Sandran var fortsatt lite krasslig så det blev en dag med VAB, så jag har endast varit iväg och handlat samt bokat en tv-möbel. Äntligen, jag ska hämta den i morgon!! Jag har oxå bokat tid för bilen, som som vanligt krånglar. Jag svär inombords!! A ja på måndag är det dags iaf.
Idag har vi käkat en kopiöst god fruktsallad som Sandra gjorde till kvällsmat med äpplen, apelsiner, bananer, vindruvor, granatäpple och mörk choklad, så himla gott.

Nu är det Greys

/A

http://www.youtube.com/watch?v=Fs51Fo9fuGM

Kommentarer
Postat av: anfia

visst e det underbart att ha en hemlig hemlig blogg.. man kan skriva va fasiken som helst utan att nån vet vem man e.. hihi..



Promenix nån dag?

kramis

2009-02-26 @ 05:33:59
Postat av: Anna

Du, snacka om grymt, jag skriver vad jag vill om jag vill :)

Postat av: anfia

hahhaa samma här.. tur att ingen vet hahahaha

2009-02-27 @ 05:44:36
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-27 @ 05:46:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Sladdar in och önskar er en mysig helg med massor av härliga träningspass!

Var det du som ville ha receptet på "norrländsk äppelpaj med vaniljsås"?Det ska jag fixa nästa gång vi träffas;0)Ha det gött!

2009-02-27 @ 21:17:11
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Anna

Ja jag fick höra en lite historia om just detta och jag tror det var du som bjudit. så i sommar på lägret vill jag gärna smaka lite ;)

2009-02-28 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback