ibland så

Idag var det ingen pigg Anna som stapplade upp när Bob deklarerade att det var dags att gå ut kl 08.32. Men med tanke på att jag ville sova en stund till tänkte jag ta ut dem och sen låsa in dem i hundgården innan jag kutade upp i bingen igen. Återigen märkte jag av en av nackdelarna med att bo i lght, kommer man ut som ett ras rätt ur sängen med kudden i nyllet fortfarande och en friss som gör att alla måste tro att jag haft sjukt najs i natt *asg* Då står det en äckligt pigg granne och dammsuger bilen!!!!! Why? Vem gör sånt? Vid den tiden? Skadat tycker jag!!
Klämkäcka grannen synar mig och undrar om jag haft en osedvanligt trevlig helg. Duuuuuuhhh jag har ju som vanligt jobbat och k....rufs får jag oavsett, jag kan bara stå upprätt en timma så har jag sånt rufs! Fick iaf stå där och vara vänlig vid den tiden när jag bara ville vända i dörren och gå å somna igen. Efter en kvart fick jag stolpa iväg och rasta djuren som förövrigt inte gjorde ett smack mer än att leka *fnys* Sen somnade jag om på 1 min och snosade mig nästan sen till mitt möte med Ann i fårhagen kl 12 *s*

Vallningen idag, ja vad säger man. Testade ett tips jag fått med Tina och det var klock. Jag kan verkligen bli lite irriterad över sånt. Bob var bara för söt idag, men han kanske skämdes för i morse ;) Han kan när han vill den vovven.


Efter 2 timmar med Anns trevliga sällskap vart jag och hämtade kidsen för en ridtur och vi var ute till halv 7, så nu är man lite mör!


Och jag är irriterad, så det så!!


/A


Kommentarer
Postat av: Ett skrivande lantliv

Nu är du utmanad igen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback