Krasslig

Ja nu känner jag mig oxå krasslig, men jag ska försöka härda ut ett litet tag till på jobbet, kanske blir det bättre!!

Igår var jag bara en snabb sväng i hagen med hundarna. Det var riktigt isigt och det var med hjärtat i halsgropen som jag körde Bob. Men jag tyckte att han gjorde ett bra jobb och var med mig. Med Tinan föste jag bara, det var inte ett pass som kommer gå till historien men men, vi tar nya tag.
I morgon ska jag ner med Tina igen till Anna massören, och jag tycker Tina är glad!!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Tack så mycket för grattiset!

Hoppas du känner dig bättre och att det gick bra med Tina hos massören.Jadå du ska få smaka hur mycket du villfniss Supergott!=D

Krya-på-kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback