Nöjd

Igår kväll hade brudarna tjejkväll med sina polare så jag flydde fältet. Det går helt enkelt inte att vara så många i lyan, så jag åkte till Ann och spelade lite gh, gick hyfsat tycker jag ;) Hade dock en sjukt jobbig huvudvärk hela dagen, natten och även när jag vaknade på morgonen, så de inplanerade aktiviteterna blev inställda och barnen drog till Claudia och red istället. Måste varit kul för de dök inte upp igen förran efter kl 18 :D

Själv tog jag en lugn promenix i det underbara vädret innan jag hamnade i soffan med en kopp kaffe, men när min värd sen kom för att fixa en grej i mitt kök, drabbades jag av nån sorts galenskap och vips så var 2 lampor och en hängare uppe och inte nog med det, jag lyckades få ner tvn utan att förstöra den och nu är väggen målad en första gång.
Tack vare Tompa min granne är tvn uppe lite provisoriskt till nästa strykning i morgon:P Jag är sååååå nöjd, äntligen är det på g, och det blev kanon



Före och efterbilder... svårt att se men det är metallic lila *s*


/A


Kommentarer
Postat av: anfia

Hörru envetna kossa ;)

jag skulle ju hjälpa deeeeeeeeeeeej kraaaaaaaaaaaaaaaam

2009-02-14 @ 09:22:37
Postat av: Anna

Hehe kunde inte hålla mig, nu är det klart så vi får promenixa å fika istället s

Postat av: mamma

Har ju också sett det på plats idag och jag måste säga att det verkligen blev snyggt. Kanonfärg.

2009-02-14 @ 19:45:54
Postat av: Anna

:) Nöjd nöjd nöjd :P

2009-02-14 @ 22:00:18
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback