Slappsöndag

Idag var det fint krispigt soligt väder, så jag och Emelie började dagen med en go fruktsalladsfrulle innan jag åkte och hämtade Sandran som varit på pyjamasparty.
Medans tjejerna sen fixade i stallet, diskade och städade jag i lilla lghten. Nu är lite mattor tvättade och lghten fräch och fin.
Sen gick jag med tjejerna på deras ridtur och båda hundarna var med. Bob är nu väldans mycket duktigare och försökte bara bita Crocket i hasorna en gång ;) Sen drillades flickorna lite i paddocken innan vi gick hem igen.
Jag slängde ihop en tacopaj till middag och vi såg på film :)

En rätt najs söndag å förresten... igår blev hallen målad och klar :D Fint blev det

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

men jag skulle ju hjälpa dejje... m,en vA skoj att hallen blev bra,,,

Postat av: Anna

Vi ska ju måla lila :P

2009-02-02 @ 08:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback