Trött

Ja jösses det var bara förnamnet på dagens känsla. Kände mig faktiskt lite vissen men hoppas att det snabbt går över, för sjuk vill jag inte bli. Tog mig i kragen och gick direkt ut en timma med hundarna. Idag vart Tinan på bra humör och hon och Bob sprang som tokar på promenixen.. härligt :) Hon har tom uppmanat till lek inne idag vilket är ett säkert tecken på att hon mår bättre!!

Efter att ha somnat i omgångar i soffan är det nu dags att sova :P för i morgon ska jag valla.

Kolla vilken cool skylt, den skulle jag vilja ha i mitt kök *s*



/A



Kommentarer
Postat av: anfia

när ska vi måla då?

2009-02-03 @ 07:44:20
Postat av: Anna

fredag!!!

Postat av: Anonym

kan inte på fredag

2009-02-03 @ 15:53:55
Postat av: anfia

kan inte på fredag

2009-02-03 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback