Utmanad

Jag har blivit utmanad av min vallande värmlandsvän Victoria. Utmaningen går ut på att lägga ut den sjätte bilden från den sjätte bildmappen på sin dator och sen beskriva den lite. Här kommer min bild :)


Detta är en bild från juni i somras hemma på gården, Bob var helt galen i märgbenen och sprang som en tok med dem hela tiden, han kunde inte släppa dem för då snodde Tina dem och grävde ner dem så fort hon bara kunde :P

Jag paserar utmaningen till
Ann och Trolla
Carina och Tierra
Tyras Plejs
Anfia
Hexgården
Carin och Roc

/A

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej !

Jag tar din utmaning. Men det får bli ikväll när jag kommit hem från jobbet :)

Ha det så gott

Carina

Postat av: Ett skrivande lantliv

Åh, vad fin han är :)

2009-02-12 @ 08:48:50
URL: http://victoriaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback