4-3 till mig

Nu har jag hunnit med vallning både igår och idag. Man ser redan skillnader på Bobs attityd men jag har ännu inte trängt igenom honom helt. Men träningssättet känns rätt och vi tar små steg framåt. Bob försöker med fultrick men nu är jag med och styr upp. Jag inser att det gäller att ha full koncentation, annars kommer säkert Bob ta små bitar utan att jag märker det! Men när vi får till det så kan jag se glimtar av en jäkligt härlig stil.
I morgon ska vi ha uppehåll i vallningen då jag efter jobbet ska hem till en arbetskamrat för lite middagsbrass å allmänt tjafs, very najs. Men på lördag innan nattpasset då ska vi på´t igen

  
Idag såg det ut så här i hagen... bläääää

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Låter som ni fick en bra dag hos Mosse med fina tips!Kul att du redan ser skillnad på Bobs attityd,HEJA,HEJA!=)

Ha det gött!

Kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback