Bättre

Ja idag gick det bättre i fårhagen. Bob och jag fortsatte med våra övningar och jag tycker allt att man ser framsteg :) Kul!
Starten på utgången är dock ngt jag tänker lägga mycket tid på. Men upptagen och framdrivnigen var idag ruggans bra, ja det varierar sig *s* Flankerna i fösningarna är oxå en av de bitar som ser fina ut, vad ska det bli av den lilla mannen ??

När jag inspireras av Bob så brukar jag svacka lite med Tina, och tvärt om.. får helt enkelt lite dålig fantasi, men vi delade och föste, samt körde lite basic cirkelträning. Efter vallningen gick jag en promenad, innan jag for till stallet och fixade hästarna för barnen, så de bara kunde ge sig ut å rida när de kom från skolan.

Nu väntar jag på att de ska komma hem så vi kan käka lite middag innan jag antagligen kommer somna på soffan *s*

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback