Dagar

Ja det är helt klart upp och lika mycket ner...

Jag har ju jobbat mycket och det kommer tillbaka i sömnlöshet. Jobbigt, har haft probs sen jag gick av i fredags natt då det blev långkväll så jag var hemma vid 4:a, då får jag genast probs med att skifta tillbaka och har inte sovit många timmar per natt trots att jag kör fullt på dagen... STRESS

Jag träffade iaf kidsen igår för en härlig ridtur, vi var ute ca 1;5h i det härliga vädret och ungarnas kompis Claudia var oxå med. Härligt roligt.

Idag var jag iväg hos frissan vid 10 segt när man somnar halv 5, men bara att gå upp. Färg och klipp är aldrig fel *s*


Efter detta blev det div handling innan jag hämtade brudarna, väl hemma arrangerade vi dagens bukett i lila björkris och vaxblommor... rätt najs *s*


Sen var det ridning på agendan. Sandra och Claudia red dressyr och hoppning i paddocken medans jag och Emelie red ut och tog med oss vovvarna. Första gången för Bob och jippie han var lydigare och duktigare än Tinan, gött, för vilken bra motion det är, vi var ute 1,5h och dogsen springer ju säkert dubbelt.

Nu har jag bakat 2 brödlimpor och myst med te och fika med kidsen... hoppas nu att jag kan sova


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback