Men????

Ja vad händer?? Är inspirationen äntligen tillbaka?? For upp med kidsen idag för att sitta med vid frukosten å babbla lite, tog en kopp kaffe och körde dem till bussen efter det att jag hunnit med en maskin tvätt .... hmmm
Efter detta har jag diskat, luftat ett element OCH dammsugit...hmmm. Men så bra, kan det vara så att jag ska komma igång igen och bli klar med mina projekt? Ska väggen bli lila äntligen? Ska hallen bli målad och grejerna komma upp på väggen, så man kan hänga jackor som sig bör?? Kan det va så, hoppas att det är så!!

På bra humör blev jag iaf så nu ska jag äta frulle!! Macka med kokt ägg och ännu mera kaffe :)

Julen försvann igår så idag står tulpanerna på bordet istället


/A

Kommentarer
Postat av: anfia

hojta såå målar vi vettja :)

Postat av: Anna

Vet du hur grym du är??? Puss

2009-01-14 @ 15:54:54
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback