Ömsom vin, ömsom ....

Ja blandat kompott idag kan jag väl säga. Visste ju iofs att Z får inte på det vis jag vill, för en ung hund som Bob. Men däremot kanon för Tinan. Så efter ett litet misslyckat försök med Bööb så blev det Tinas dag för träning i stället. Väl påpälsade stod vi där i -12°. Jag fick köra lite långhämt och nu när vi inte gjort det på länge så kommer de gamla probsen tillbaka, men det är bara att träna på. Körde crossar och lite delningar. Helt ok, kunde varit lydigare på håll som vanligt men helt ok.
När jag och Z hade fikat så gick vi en promenix innan jag sträckkörde till Anns hage och fick styrt upp lilla B lite. Det kändes helt klart bättre. Men som Mosse sa, kanske lika bra att vi kör från start med Bob nu efter 3v vila, och jag är benägen att hålla med. Spännande och nervöst ska det bli.
Vi var iaf ute mellan 12 och 17 idag och nu ligger hundarna som fällar på golvet medans jag som vanligt tänt ljus överallt och känner mig så där lagom gott mosig som man gör efter en dag i fjällen. Härligt, å jag längtar redan tills i morgon då det blir ytterligare en heldag.
Skulle lätt kunna ta semester en vecka för att bara göra detta ;)

Kommer tyvärr inte kunna ta kort då jag tyvärr tappat bort min batteriladdare i flytten :(


Kanel,äpple,russin te... å inte blir jag varm ändå

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Va mysig dag ni haft i fårhagen,men kallt,brr!Testa en snaps vaniljvodka med äppelskiva pudrad med kanel å socker,mmmm lovar att man blir varm...=)

Ha en superhärlig dag imorgon!

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback