Träning

Japp jag och Ann var nere hos Peter Helén idag.
Smärtsamt uppenbart att jag åter tappat tillbaka alla poäng till Böööb, men fördelen var att det var lättare att plocka tillbaka det igen. Tränade en hel del på flankerna igen och det ser bra ut tycker jag, visst kan han försöka gena men då är det bara att vara snabb att tala om vad man tycker om det!!
Ihop med ett bra tryck på vovsegull, så kom även rätt attityd tillbaka i drivningarna :)
NU SKA JAG HÅLLA I DETTA!! :p

Med Tinan körde jag bara långa fråndrivningar, ca 400 m körde jag bort henne och döm av min förvåning när hon faktiskt skötte detta riktigt bra!! Kul!




Nu har vi käkat tacos och sitter och softar i soffan, får se hur lång tid det tar innan jag somnar!!

/A


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men...vart är all snö??!!!!! Man blir sååååå avundsjuk att se sådana här bilder:) Här är så mycket snö, så vallning känns nåågot långt bort..Men under tiden passar jag på och åker slalom och gosa med valpar! Ha det så jättegott och hoppas vi ses snart!

2009-01-31 @ 22:21:45
Postat av: Anna

Snöööööö??? På blaskkusten s Nix pix här är det barmark året om, men slalom och valpgos låter ju inte helt illa :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback